Sliten eller vill bort från Mancini?

Manchester Citys och Argentinas
anfallare Carlos Tevez säger att han har
tröttnat på fotboll och kan komma avsluta spelet när som helst. (Inte första gången han säger det)

Tevez har avslöjat att livet som en Premier League spelare kräver för mycket av hans kropp o själ. (26 år gammal?!)
Redan i sommras antydde Tevez att han kunde tänkte sig att sluta med fotbollen eftersom han hade svårt att motivera sig för den nya säsongen. Konstigt tycker jag, menar han har ju gjort 5 mål på 7 spelade matcher i Premier League och burit detta MC med kaptensbindeln på armen till en 2:a plats i Barclays. Hur bra skulle han då va om han vore motiverad till att spela?
Tevez sade till News of the World att han har spelat många matcher i inledningen av denna säsong och hans kropp börja känna av det, han kanske börja stå över 1-2 träningar eller 1 match. Är han både sliten och less på fotbollen?
Han är nog den första som lessnat på fotbollen såhär tidigt, eller har jag fel? Kan ha hänt att fler har lagt av tidigt men då har antagligen deras gått sämre än Tevez, han spelar för stunden sin bästa fotboll i hans karriär och bär bindeln i en av PL toppklubbar? Aja..

Tevez säger:
"När jag talar om att sluta, jag menar sluta fotboll, inte bara i landslaget. Men just nu vet jag inte om detta kommer att vara i en månad, ett år, tre eller fem år

"Jag har t
anken på att sluta i mitt sinne. Kanske en av dessa dagar kommer jag bara vakna upp och säga inge mer fotboll."Jag har arbetat och kämpat så hårt, Jag har spelat i England i fem år, och jag har inte spenderat en enda jul eller nyår med min familj.

"Låt mig berätta att jag inte njuter av livet för en fotbollsspelare.
och jag skulle älska att njuta av min fotboll.

"

______________________________________________________________________

Vill han att man ska tycka synd om hon för att han tränar 2 gånger om dagen och tjänar några miljoner i veckan?
Eller vill han med allt detta säga att han inte längre vill spela i PL och Manchester City och gå till Real Madrid??
Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro, jag hoppas verkligen att han stannar här resten av sin karriär för det är min absoluta City favorit. #32

Peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0